Teleporady udzielane są od poniedziałku do piątku o wcześniej ustalonej godzinie z rejestracją pod nr: 33 8797495, 33 4766125
Dzięki Teleporadzie możesz:
skonsultować niepokojące objawy lub złe samopoczucie
otrzymać poradę medyczną
skonsultować wyniki badań
otrzymać e – zwolnienie lekarskie (e-ZLA)
otrzymać e – receptę na leki, które stale przyjmujesz w chorobie przewlekłej
otrzymać e – skierowanie
otrzymać e – zlecenie na wyroby medyczne
otrzymać zlecenie na badania dodatkowe, w szczególności laboratoryjne lub obrazowe
otrzymać sugestię bezpośredniej wizyty w placówce, jeśli będzie taka potrzeba
Ograniczenie możliwości wykonywania Teleporady:
w przypadku gdy pacjent lub jego opiekun nie wyraził zgody na realizację świadczenia w formie Teleporady (z wyłączeniem wystawienia recepty oraz z wyłączeniem wydania zaświadczenia)
podczas pierwszej wizyty realizowanej przez lekarza, pielęgniarkę, położną POZ wskazanych w deklaracji wyboru
w związku z chorobą przewlekłą, w przebiegu której doszło do pogorszenia lub zmiany objawów
w związku z podejrzeniem choroby nowotworowej
dzieciom do 6 r.ż. poza poradami kontrolnymi w trakcie leczenia, ustalonego w wyniku osobistego badania pacjenta, których udzielenie jest możliwe bez badania fizykalnego
przez lekarza, który udziela świadczeń zdrowotnych z zakresu POZ w ramach sprawowania opieki nad pacjentem związanej z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w stosunku do dzieci do ukończenia 2 r.ż.
Teleporady:
ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się COVID – 19
ułatwiają izolację osób, które mogą zarażać innych wirusem COVID - 19
rozwiewają obawy, jeśli sytuacja jest niegroźna
skrócą czas oczekiwania na wizyty u lekarzy
Jednocześnie nie ma obaw, że Teleporady uniemożliwią bezpośrednie wizyty u lekarzy. Jeśli po zdalnym wywiadzie będzie taka konieczność, pacjenci otrzymują sugestię skorzystania z wizyty w placówce medycznej z lekarzem POZ.